Kugoo Kirin G3 to piękna pomarańczowa hulajnoga 1200 W z zawieszeniem TPU
Planeta rabatów

Pomarańczowa piękność Kugoo Kirin G3 ma tylny silnik 1200 W, zasięg ponad 70 km i specjalne zawieszenie z TPU

subskrybować
Zwrocic uwage
gość

5 Komentarze
Najstarszy
najnowszy Większość głosów
Informacje zwrotne w linii
Pokaż wszystkie komentarze
Mediolan

Witam, mam w domu hulajnogę. Zamówiłem to przez geegbuying, jak polecasz. Wciąż patrzyłem na banggood gdzie cena jest bardzo podobna, ale bez recenzji. Dotarła dokładnie tydzień po zamówieniu z PL w idealnym stanie. Wszystko działa tak, jak powinno, wygląda niesamowicie i jeździ tak samo. Przesiadłem się z Xiaomi mi skuter Pro i skok jest ogromny. Głównie amortyzatory i oświetlenie, a także osiągi. Wyświetlacz też jest bardzo ładny. Ale to potwór, duży i ciężki, w porównaniu do Xiaomi wzbudza respekt :-) Polecam, maksymalna satysfakcja.

Rudo

Czy osoba, która pisze nagłówki, nie czyta też recenzji, które robisz? ...Producent podaje maksymalny zasięg na poziomie 60 km... W tytule jest to ponad 70 km, a w rzeczywistości nie jest to nawet 40 km... po co te mylące tytuły?

Frederik

Na stronie internetowej sprzedawcy wskazują również na zdjęciach teoretyczny zasięg 70 km. Oczywiście ten prawdziwy jest zawsze niższy, zależy to od stylu jazdy i wagi jeźdźca, ale doświadczony czytelnik hulajnóg elektrycznych wie o tym na pewno. W naszej recenzji pokazujemy zakres, który byliśmy w stanie przetestować, ale to nie jest recenzja.

Radosław

Cześć. Przejechałem w końcu 500 km, więc podzielę się wrażeniami. Na razie mogę tylko pochwalić skuter. Niesamowicie dobre zawieszenie. Nie miałem jeszcze jednego z tej kategorii cena/rozmiar, ale jeśli porównam go ze wszystkimi innymi, które wymieniłem (wszystkie różne modele xiaomi, mniejsze modele kugoo, Nineboot itp. ), więc jest to różnica nieporównywalna. Jeżdżę po Bratysławie, więc dziury, dziury i wyboje są wszędzie. Nawet hulajnoga solidnie radzi sobie z kostką brukową i skokami z krawężników. Jeśli chodzi o wytrzymałość +- jeśli jadę na pełnych obrotach (czyli zawsze na "bezpiecznym" maksimum na danym odcinku, ale przynajmniej w 70% przypadków jadę na pełnych 50 km/h), to zasięg wynosi ok. 85 km. Konstrukcja jest solidna, maksymalna ilość kabli huczy podczas jazdy. Hamulce mogłyby być mocniejsze + moje już zaczynają „piszczeć”. Za najgorsze uważam to niefortunne rozwiązanie uruchamiania i wyłączania hulajnogi, przycisk znajduje się bezpośrednio na pedale gazu i bardzo często podczas jazdy zdarza mi się, że po prostu ocieram (trochę) o ten przycisk i hulajnogę” wyłącza". Mimo, że wyświetlacz i kontrolki się nie wyłączają, silnik przestaje reagować i muszę się całkowicie zatrzymać. Wyłącz i kontynuuj. Zdarzyło mi się to kilka razy na pasie dla autobusów/rowerów i było to dość niebezpieczne. Mechanizm składania jest dość niekonwencjonalny, ale śruba jest bardzo dobrym rozwiązaniem pod względem wytrzymałości konstrukcyjnej i niskiego poziomu hałasu (przy wielu innych mechanizmach regularnie słyszałem grzechotanie i klikanie podczas jazdy). Sam montaż może zająć więcej czasu niż tradycyjnych dźwigni, ale nie jest tragicznie. Opony radzą sobie także z jazdą na mokrej nawierzchni, ani razu nie wpadłem w poślizg. Przyspieszenie jest przyjemne, nie jest to sprinter, przyspiesza raczej liniowo, więc nie musisz się martwić, że hulajnoga Cię „upuści”. Zdecydowanie nie żałuję inwestycji 45 euro. Za tę cenę prawdopodobnie można dostać lepszą hulajnogę w wersji „papierowej”, ale mocno wątpię w jakość wykonania i ogólną jakość produktu.

DanVo

Kupiłem wcześnie Kugoo Kirin ES2 i to był jeden z moich najgorszych zakupów.. Na pierwszy rzut oka wszystko było ok, ale po kilku dniach wszystko zaczęło się chwiać, kilka razy pękł tylny błotnik... zepsuł się włącznik... kontrolka zaczęła migać po natomiast... zepsuła się dźwignia gazu - nie wiem jak to nazwać... i - ponieważ nie jest już produkowany, części zamiennych nie można kupić. Nigdy więcej….nigdy więcej. Każda inna marka. Kugoo Nie polecam przypadkiem kirina.