Aktualności Kugoo Kirin G3 z warsztatu popularnego producenta został wprowadzony dopiero niedawno. Jednak model G3 później przeskoczył falę skarg i narzekań, ale teraz wszystko powinno być w porządku dzięki naprawionej serii produkcyjnej. Możemy teraz powiedzieć, że stosunek ceny do wydajności i jakości jest na Kugoo Kirin G3 więcej niż doskonały.
Ostatnie godziny wyprzedaży Geekbuyingu
Hulajnoga elektryczna Kirin G3 jest w sprzedaży w popularnym sklepie internetowym Geekbuying, Banggood i GShopper. Jest dostępny także w pobliżu Magazyny europejskie z dostawą ekspresową bez konieczności uiszczania dodatkowego podatku VAT lub cła przy odbiorze. Oczywiście nasz kupon rabatowy, który obniży ostateczną cenę jeszcze niżej.
🔥 Dodatkowy rabat przy płatności: Na Geekbuyingobowiązuje dodatkowy rabat 10 $ (9,23 €) przy zakupach powyżej 250 USD przy płatności za pośrednictwem systemu PayPal lub karty kredytowej/debetowej.
ważne: Na Geekbuying nigdy nie kupuj za pośrednictwem aplikacji, bo stracisz nasze wsparcie dla VIP-ów!
Kugoo Kirin G3 (KuKirin G3)
Przeczytaj naszą recenzję
Jak wspomnieliśmy na początku naszego artykułu, Kugoo Kirin G3 od początku nie był chwalony. Na Facebooku istniała nawet grupa, w której użytkownicy opisywali swoje problemy. Ale teraz sprzedawca Geekbuying i producenta Kugoo zobowiązali się, że wadliwa seria produkcyjna nie jest sprzedawana na rynku i każdy klient otrzymuje sztukę bez skazy.
Przetestowaliśmy ten właściwy egzemplarz i kiedy wszystko działa jak należy, jest to bardzo dobra hulajnoga.
Konstrukcja pierwszej klasy
Bardziej zagorzali fani gamy modeli skuterów elektrycznych Kugoo Z pewnością dobrze znają Kirin G. Jak sama nazwa tej hulajnogi sugeruje, daleko jej do pierwszego modelu, dzięki czemu konstrukcja i całe wyposażenie hulajnogi jest doskonale zestrojone.
Jeśli chodzi o samą produkcję, konstrukcja hulajnogi stoi na bardzo wysokim poziomie. Całkowicie aluminiowa obudowa zapewnia dużą wytrzymałość, a waga hulajnogi to wciąż tylko 25 kilogramów. Nośność produktu wynosi wtedy 100 kilogramów.
W tym przypadku producent zdecydował się postawić na minimalizację wszelkich konserwacji, co osiągnął głównie poprzez wzmocnienie 10,5″ opony, wysokiej jakości śruby i bardziej wyrafinowany mechanizm składania.
Wydajności na pewno nie zabraknie
Pod względem wydajności Kirin G3 jest bardziej mocnym modelem. Tylne koło zawiera W 1200 silnik o maksymalnej prędkości 50 km / h. i gradient 30 °. Hulajnoga jest zbudowana 52 W systemie.
Masz wtedy do wyboru trzy tryby prędkości, dzięki którym możesz cieszyć się spokojną jazdą, oszczędzając baterię lub dobrym wiatrem we włosach przy maksymalnej prędkości.
Znajdziesz również w wyposażeniu nowy system TPU dla efektywnego zawieszenia (zawieszenie z tworzywa sztucznego), mocne przednie i tylne reflektory, oświetlenie boczne, jasne i przejrzyste dotknąć wyświetlacz lub przedni dysk a tylny hamulec silnikowy. Jest więc więcej niż wystarczająca poprawa w stosunku do poprzednich generacji.
Przyzwoity zasięg
Na koniec nie możemy zapomnieć o jednym z najważniejszych parametrów, jakim jest zasięg na jedno ładowanie. Kugoo Kirin G3 ma baterię o dużej pojemności 18 Ah i maksymalny zasięg na jedno ładowanie do 70 kilometrów (w zależności od stylu jazdy). Pełne ładowanie zajmuje wtedy 4-6 godzin za pomocą dołączonej ładowarki.
Sam skuter elektryczny znajdziesz w pakiecie Kugoo Kirin G3, ładowarka, narzędzia potrzebne do montażu hulajnogi oraz instrukcja obsługi. Waga całego opakowania to około 30 kilogramów.
Aby uzyskać więcej wskazówek nie tylko dotyczących hulajnóg elektrycznych, regularnie śledź nasz portal technologiczny China Planet. Jeśli nie chcesz przegapić niczego ważnego, Polub naszą stronę na Facebooku i subskrybuj powiadomienia. Zapraszamy również do naszej nowej grupy o nazwie Wszystko z magazynów UE, gdzie regularnie zwracamy uwagę na najlepsze produkty i rabaty z europejskich hurtowni.
Witam, mam w domu hulajnogę. Zamówiłem to przez geegbuying, jak polecasz. Wciąż patrzyłem na banggood gdzie cena jest bardzo podobna, ale bez recenzji. Dotarła dokładnie tydzień po zamówieniu z PL w idealnym stanie. Wszystko działa tak, jak powinno, wygląda niesamowicie i jeździ tak samo. Przesiadłem się z Xiaomi mi skuter Pro i skok jest ogromny. Głównie amortyzatory i oświetlenie, a także osiągi. Wyświetlacz też jest bardzo ładny. Ale to potwór, duży i ciężki, w porównaniu do Xiaomi wzbudza respekt :-) Polecam, maksymalna satysfakcja.
Czy osoba, która pisze nagłówki, nie czyta też recenzji, które robisz? ...Producent podaje maksymalny zasięg na poziomie 60 km... W tytule jest to ponad 70 km, a w rzeczywistości nie jest to nawet 40 km... po co te mylące tytuły?
Na stronie internetowej sprzedawcy wskazują również na zdjęciach teoretyczny zasięg 70 km. Oczywiście ten prawdziwy jest zawsze niższy, zależy to od stylu jazdy i wagi jeźdźca, ale doświadczony czytelnik hulajnóg elektrycznych wie o tym na pewno. W naszej recenzji pokazujemy zakres, który byliśmy w stanie przetestować, ale to nie jest recenzja.
Cześć. Przejechałem w końcu 500 km, więc podzielę się wrażeniami. Na razie mogę tylko pochwalić skuter. Niesamowicie dobre zawieszenie. Nie miałem jeszcze jednego z tej kategorii cena/rozmiar, ale jeśli porównam go ze wszystkimi innymi, które wymieniłem (wszystkie różne modele xiaomi, mniejsze modele kugoo, Nineboot itp. ), więc jest to różnica nieporównywalna. Jeżdżę po Bratysławie, więc dziury, dziury i wyboje są wszędzie. Nawet hulajnoga solidnie radzi sobie z kostką brukową i skokami z krawężników. Jeśli chodzi o wytrzymałość +- jeśli jadę na pełnych obrotach (czyli zawsze na "bezpiecznym" maksimum na danym odcinku, ale przynajmniej w 70% przypadków jadę na pełnych 50 km/h), to zasięg wynosi ok. 85 km. Konstrukcja jest solidna, maksymalna ilość kabli huczy podczas jazdy. Hamulce mogłyby być mocniejsze + moje już zaczynają „piszczeć”. Za najgorsze uważam to niefortunne rozwiązanie uruchamiania i wyłączania hulajnogi, przycisk znajduje się bezpośrednio na pedale gazu i bardzo często podczas jazdy zdarza mi się, że po prostu ocieram (trochę) o ten przycisk i hulajnogę” wyłącza". Mimo, że wyświetlacz i kontrolki się nie wyłączają, silnik przestaje reagować i muszę się całkowicie zatrzymać. Wyłącz i kontynuuj. Zdarzyło mi się to kilka razy na pasie dla autobusów/rowerów i było to dość niebezpieczne. Mechanizm składania jest dość niekonwencjonalny, ale śruba jest bardzo dobrym rozwiązaniem pod względem wytrzymałości konstrukcyjnej i niskiego poziomu hałasu (przy wielu innych mechanizmach regularnie słyszałem grzechotanie i klikanie podczas jazdy). Sam montaż może zająć więcej czasu niż tradycyjnych dźwigni, ale nie jest tragicznie. Opony radzą sobie także z jazdą na mokrej nawierzchni, ani razu nie wpadłem w poślizg. Przyspieszenie jest przyjemne, nie jest to sprinter, przyspiesza raczej liniowo, więc nie musisz się martwić, że hulajnoga Cię „upuści”. Zdecydowanie nie żałuję inwestycji 45 euro. Za tę cenę prawdopodobnie można dostać lepszą hulajnogę w wersji „papierowej”, ale mocno wątpię w jakość wykonania i ogólną jakość produktu.
Kupiłem wcześnie Kugoo Kirin ES2 i to był jeden z moich najgorszych zakupów.. Na pierwszy rzut oka wszystko było ok, ale po kilku dniach wszystko zaczęło się chwiać, kilka razy pękł tylny błotnik... zepsuł się włącznik... kontrolka zaczęła migać po natomiast... zepsuła się dźwignia gazu - nie wiem jak to nazwać... i - ponieważ nie jest już produkowany, części zamiennych nie można kupić. Nigdy więcej….nigdy więcej. Każda inna marka. Kugoo Nie polecam przypadkiem kirina.