Ninkear N16 Pro z nowym TOP kuponem: Posiada procesor Intel Core i7 13. generacji, aż do 32 GB RAM i wyświetlacz 165 Hz! | China Planet
Planeta rabatów

Ninkear N16 Pro z nowym TOP kuponem: Posiada procesor Intel Core i7 13. generacji, aż do 32 GB RAM i wyświetlacz 165 Hz!

Ninkear N16Pro
subskrybować
Zwrocic uwage
gość

13 Komentarze
Najstarszy
najnowszy Większość głosów
Informacje zwrotne w linii
Pokaż wszystkie komentarze
zakończyć 1

Zamówiłem 15.10.2023 i otrzymałem ten e-mail 19.10.2023.
Na polecanym linku jest gorsza konfiguracja i też jest wyprzedana.

Dziękujemy za zakupy od Geekbuying
Przykro nam, że zamówiony przedmiot będzie dostępny dopiero pod koniec października.

Daj nam znać, czy chcesz poczekać?

Jeśli nie jesteś zainteresowany czekaniem, może zmień przedmiot geekbuying:
https://www.geekbuying.com/product/PurView/520846
Jest w magazynie, możemy go wkrótce wysłać.

Przepraszamy za powstałe niedogodności. Czekamy na szybką odpowiedź.

Przedstawiciel Biura Obsługi Klienta

Geekbuying

http://www.geekbuying.com

Frederik

Niestety nic nie możemy z tym zrobić, dopóki sprzedawca go wyprzedał i założył przedsprzedaż, zainteresowanie laptopem było bardzo duże. Musisz po prostu poczekać. Obie wersje mamy wymienione w polu ceny i mają one również prawidłowe linki. Nie mamy czasu na ciągłe aktualizowanie wszystkich artykułów, dlatego często zdarza się, że zmienia się cena lub produkt znika z magazynu.

zakończyć 1

Dobry dzień,
Dziś otrzymałem kolejnego takiego maila.

Serdecznie przepraszamy za opóźnienie.
Z przykrością informujemy, że towar jest w trakcie odprawy celnej, która trwa dłużej niż dotychczas.
Nie możemy potwierdzić dostępnego czasu.
Daj nam znać, czy akceptujesz zmianę przedmiotu
https://www.geekbuying.com/product/PurView/520846
Jeśli nie jesteś zainteresowany produktem, który polecamy, dlaczego nie zmienić go na produkt, który Ci się podoba? Podaj nam kod produktu lub link.
Dziękuję.
Przepraszamy za niedogodności i czekamy na wiadomość od Ciebie wkrótce.
Z poważaniem
Przedstawiciel Biura Obsługi Klienta
Geekbuying

Zgadzam się więc z Kamilem i 15 euro to nie 639 euro.

Frederik

Zalecamy anulowanie zamówienia i zamówienie od nowa, wersja 32 GB + 2 TB była w przedsprzedaży, widocznie napotkali komplikacje w transporcie (być może wysłali ją bezpośrednio z Chin). Obecnie mają obie wersje w magazynie UE, a laptop powinien zostać wysłany w ciągu kilku dni. Przecież nikt nie straci pieniędzy, 15 € była tylko rekompensatą za oczekiwanie. Jeśli anulujesz zamówienie, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.

zakończyć 1

W końcu dzisiaj dotarł.
Sprawdzę po ponownej instalacji.

Zmierzyć

Chcę zapytać, co do niego czujesz? Czy kompozycja ma naprawdę grubość 12mm? Jaka jest jakość wykonania?

zakończyć 1

Wrażenia po miesiącu użytkowania: (przeznaczony jest do szkoły mojej córki, a nie do montażu wideo).
notatnik odpowiada cenie w trakcie przetwarzania.
Dostarczono go z preinstalowanym systemem W11 Home.
po zainstalowaniu języka słowackiego działa w miarę sprawnie (nie jest jeszcze zapchany różnymi aplikacjami). W dostawie były też naklejki na klawiaturę, ale nie sl ani cz (trzeba się dowiedzieć, gdzie š, č, ť, z, á itd. znajdują się w sk).
Po pierwszym uruchomieniu stwierdziłem, że na 2. poziomie podświetlenia klawiatura miga po naciśnięciu klawiszy. Po kilku reklamacjach poddałem się (opisz usterkę, wrzuć film itd., nawet reinstalacja sterowników nie pomogła), nie jest to błąd funkcjonalny.
Nie mogłem bardziej utożsamić się z tym, że laptop nie posiada sygnalizacji wciśnięcia CapsLocka, co oznacza, że ​​trzeba uważać przy szybszym pisaniu.
Pod względem ładowania i średniej żywotności baterii.
Tak więc, jak pisałem na początku, jakość odpowiada cenie.

Kamil

Również nie polecam geekbuyink
Zamówiłem to 11.10. i nie mam tego
wysłali mi 15 euro
ale czy mi się skończy?

Frederik

Czasami zdarza się, że produkt wypada, trzeba to po prostu zaakceptować. Nie stracisz pieniędzy, a jeśli nie chcesz czekać na produkt, nadal możesz anulować zamówienie i wybrać coś innego. To, że mimo wszystko zwrócili Ci pieniądze to niestandardowa procedura, więc ciesz się chociaż z czegoś...

Dan

Czy znowu będzie tak świetny kupon, czy był to Czarny Piątek?

Frederik

To była sprawa Czarnego Piątku. Zaktualizowaliśmy aktualnie dostępne kupony.

Vilma

Buonasera, ho zakupiony questo modello settimana scorsa ma niestety sto rilevando un problema di schermo (credo sia dovuto al Display guasto) perché quando aumento la luminosity al massimo, pokażę sfarfallę! Ho contattato l'assistenza ma non mi hanno risposto…in rete ho trovato questo sito che offonro Assistenza: https://bresciapc.com/riparazione/riparazione-ninkear/ però trattano solo dispositivo fuori garanzia!

Chcesz poznać centro autoryzato ​​che Repairano Prodotti in Garanzia?

Dziękuję bardzo

Frederik

Witam, nie ma autoryzowanego serwisu.