chińska firma OnePlus nie trzeba przedstawiać. Swoją reputację zbudowali głównie dzięki wysokiej jakości smartfonom, które obecnie należą do najbardziej luksusowej klasy. Ale teraz planują rozszerzyć swoją teczka o nowych produktach.
🔥 Oglądaj wiadomości z China Planet na Facebook aj Instagram.
W tej chwili jednak możemy już znaleźć np. smart TV pod nazwą OnePlus TV Q1/Q1 Pro wraz z akcesoriami do smartfona. Jednak to im nie wystarcza i chcą dać swoim klientom więcej.
Oświadczenie samego prezesa
Peter Lau, założyciel firmy, zamieścił na swoim profilu społecznościowym status ze śmiałymi planami wobec firmy. OnePlus chce zdywersyfikować swoje portfolio produktów i rozpocząć budowę własnego ekosystemu.
Nie otrzymaliśmy jednak żadnych szczegółów na temat tego, jakie to mają być urządzenia. W sieci mogliśmy już jednak zobaczyć informacje o nadchodzących słuchawkach bezprzewodowych, co z pewnością będzie dopiero początkiem.
Pojawienie się tańszych smartfonów
Ale ta informacja może również oznaczać przybycie bardziej przystępne smartfony. W tej chwili portfolio OnePlus ma tylko swoją główną linię modelową, która jednak osiągnęła klasę high-end. Potwierdzają to również ich ceny.
Dywersyfikacja produktów może dotknąć także smartfony. W przeszłości chińska firma przyniosła tańszy smartfon, taki jak OnePlus X, ale nie wystartował, a jego sprzedaż była naprawdę słaba. Może przyjść kolej na tego, który był oczerniany przez długi czas Oneplus z, jako tania alternatywa.
Peter Lau dodał, że wizja firmy się nie zmienia i nadal chce dostarczać wysokiej jakości produkty, które oferują doznania bez przeszkód. Mamy jednak nadzieję, że nie będą one przeszkodą w postaci wysokiej ceny.
Na początek Indie
Jednak w ostatnim wywiadzie prezes powiedział więcej i zaznaczył, że nowe produkty będą skierowane w pierwszej kolejności Rynek indyjski. Wiele chińskich firm zaczęło wprowadzać ekskluzywne produkty tylko dla Indii, ponieważ jest to naprawdę ogromna szansa. W końcu żyje w tym kraju przez 1,3 miliarda ludzi, czyli tyle samo co w Chinach.
Dla nas będzie to oznaczało po prostu przyjrzenie się wiadomościom, które ludzie mogą kupować wyłącznie w Indiach. Informacje na temat rynku europejskiego lub światowego nie są znane, więc będziemy musieli poczekać, aby zobaczyć, jakie inne plany firma wymyśli.