Naszą współpracę z Lankeleisi rozpoczęliśmy w pełni w 2023 roku, kiedy je testowaliśmy pierwszy model z dwoma silnikami. W tym roku trafił do nas kolejny topowy model Lankeleisi RV800 Plus, który dla nas jest topem marki.
Rower ten zachwyci Cię nie tylko swoim wyglądem, o którym będzie Cię przekonywał co sekunda, jeśli nie każdy przejeżdżający przechodzień, ale także swoimi topowymi parametrami. Na początek możemy wspomnieć wysokiej jakości silnik Bafang o mocy 750 W, ogniwa Samsunga o brutalnym zasięgu, doskonały tylny amortyzator pneumatyczny i doskonałe hamulce hydrauliczne Zoom. Ale jest tego więcej, więc usiądź wygodnie i przeczytaj naszą recenzję.
Gdzie to kupić?
Lankeleisi RV800 Plus można kupić w kilku miejscach, ale zdecydowanie polecamy Oficjalny sklep Lankeleisi w UEz którą nawiązaliśmy współpracę. Oprócz ekskluzywnych kuponów możemy zapewnić Ci również obsługę klienta VIP lub pomoc przy zamówieniu, jeśli nie wiesz, jak to zrobić.
Dostawa z ich magazynu w UE trwa bardzo krótko, jak sami się przekonaliśmy. Roweru możesz spodziewać się w domu w ciągu 2 dni roboczych od momentu wysłania go z magazynu. Sprzedawca udziela 1 roku gwarancji na akumulator oraz 3 lata gwarancji na ramę roweru.
ważne: Zamówienia z Lankeleisi podlegają naszym Wsparcie VIP-a, po którym otrzymasz pobierz nasze rozszerzenie do Chrome tylko na komputerze.
Lankeleisi RV800 Plus, oficjalny sklep
Ekspresowa dostawa z europejskiego magazynu bez cła i podatku VAT.
Ten produkt zostanie dostarczony do Ciebie ekspresem z lokalnego magazynu w Europie. Dostawa z magazynów UE trwa zwykle 2-10 dni i jest dostarczana przez firmę kurierską. Przy dostawie nie płacisz żadnych dodatkowych opłat, ceł ani podatku VAT.
- | Lankeleisi RV800 Plus |
---|---|
Opony | KENDA 26x4.0" |
Obręcz | stop aluminium |
Korby | JIANKUN wykonany ze stopu aluminium |
Kierownice | 31.8 x 720 mm |
Rama | stop aluminium 6061 / w pełni sprężynowany |
Przednie zawieszenie | Zamykane aluminiowe ramię ze sprężyną olejową / skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | regulowana przepustnica powietrza DNM AOY-36RC |
Silnik | 48 V 750 W Bafang |
Najlepsza wydajność | W 1130 |
Chwila Krútiaci | 100 Nm |
Maks. prędkość | 52 km / h. |
Batéria | Ogniwa Samsung 48 20 V 21700 Ah |
Kierowca | 48 V 22 A wektor |
Czujnik kadencji | nie |
Przednie światła | Dioda LED 4.5 cala |
Ładowarka | 48 V 3 A |
Wodoodporność | IP54 |
Zasięg elektryczny (producent) | 55-70 km (przy 20 km/h) |
Zasięg w trybie wspomaganym (producent) | 100-130 km (przy 20 km/h) |
Przetwornik | Shimano M310 7 biegów |
hamulce | hydrauliczny ZOOM HB-876 |
masa | 35.5 kg |
Maks. nośność | 180 kg |
Duże pudełko i starannie przechowywany produkt
Lankeleisi RV800 Plus jest dostarczany w dość dużym i ciężkim pudełku, zdecydowanie zalecamy pomoc drugiej osoby przy składaniu. Złożenie tego zajęło nam nieco ponad pół godziny. Za co dajemy producentowi kciuki w górę, rowerek jest starannie zapakowany w folię ochronną, tak aby żadna część nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.
Oprócz samego roweru w zestawie znajduje się osobne pudełko z przednią lampką, ładowarką 3A, błotniki przednie i tylne plastikowe, zamek bezpośrednio od producenta, komplet kluczy do montażu, mniejsza pompka z możliwością zamontowania na ramie i oczywiście instrukcję, która wygląda naprawdę dobrze i jest szczegółowo opracowana.
Niezbędny był montaż kierownicy i tutaj zalecamy odpowiednie dokręcenie każdej pojedynczej śrubki. Oczywiście trzeba założyć także przednie koło, założyć dołączoną ośkę, wkręcić pedały (uważaj, żeby lewy pedał z nakrętką założyć na czujnik kadencji, bo inaczej trzeba będzie go odkręcić), założyć przednie światło i błotniki.
Pierwsze wrażenia, jakość wykonania
Po rozpakowaniu Lankeleisi RV800 Plus od razu, jak zwykle, byliśmy pod wrażeniem jego wyglądu - ma piękną sportową ramę górskiego fatbike'a w czarno-turkusowej kolorystyce. U producenta dostępna jest także wersja pomarańczowo-czarna, która również prezentuje się bardzo dobrze. Wyraźnie dominują grube opony oraz tradycyjna już dla Lankeleisi aluminiowa felga z otworami, na których widać .
Na pierwszy rzut oka wszystko w rowerze wygląda na dobrze wykonane, niezależnie od tego, czy są to spawy na ramie, czy dokręcone śruby. Podoba nam się sposób, w jaki producent wbudował w ramę wymienny akumulator i uporządkował kable, których na kierownicy jest całkiem sporo.
Masywne opony 20x4″
Producent Lankeleisi zawsze stosuje w swoich modelach komponenty lepszej jakości, wśród których znajdują się m.in. grube opony KENDA o wymiarach 20 x 4 cale. Ich jakość jest bardzo dobra i mają przyzwoite właściwości jezdne.
Jak już wspomnieliśmy, te wysokiej klasy rowery Lankeleisi charakteryzują się specjalnym rodzajem obręczy, w której znajdują się otwory i widać wewnętrzną ściankę dętki, czyli jego osłona jest w kontrastowym kolorze, co nadaje całemu kołu bardzo ładny i ciekawy wygląd.
Wymienna bateria, ale dolna rama
Wysokiej jakości rama ze stopu aluminium została dobrze zaprojektowana pod kątem umieszczenia w niej akumulatora, który można wyjąć za pomocą prostego mechanizmu. Niektórzy producenci komplikują to, wyciągając go od dołu, co ma miejsce również w przypadku tańszych Randride'a YG90B. Do drobnych minusów zaliczamy jednak stosunkowo niskie pedały, o które można się zaczepić przy wbijaniu w zakręt, więc trzeba na to zwracać uwagę.
To rower elektryczny zaprojektowany przez Azjatów, więc zawsze należy spodziewać się nieco mniejszych wymiarów. Nam, Europejczykom, przydałaby się nieco wyższa rama, a zwłaszcza dłuższe siedzisko. Jeśli masz więcej niż 180 cm, prawdopodobnie będziesz musiał poszukać dłuższego siodełka, ponieważ pedałowanie na rowerze będzie niewygodne.
Świetne zawieszenie i wrażenia z jazdy
Z przodu dominuje masywny widelec, który niestety nie jest pneumatyczny, a jedynie hydrauliczny i zamykany. Dobrze tłumi. Jeśli chodzi o tylny amortyzator, jest naprawdę świetny, ponieważ jest to amortyzator pneumatyczny. W tym miejscu bardzo chwalimy Lankeleis za to, że nie używa podkładu jak zwykli chińscy producenci.
Po rozpakowaniu napompowaliśmy go do wymaganych wartości specjalną pompką i wyregulowaliśmy tak aby teraz nie było żadnego błędu. Istnieje możliwość dostosowania go do swojej wagi, co znacząco wpłynie na ogólne wrażenia z jazdy, które są idealne. Doskonale tłumi nierówności.
Wrażenia z jazdy są naprawdę świetne, po nierównym terenie można latać z prędkością 40 km/h, a połączenie grubych opon i całkowicie amortyzowanej ramy gwarantuje, że jedziesz po prostej.
Doskonała trwałość dzięki ogniwom Samsung
Jeśli do tej pory byłeś przyzwyczajony do niemarkowych ogniw akumulatorowych tańszych producentów i usiadłeś na RV800 Plus, z pewnością byłbyś oczarowany zasięgiem tej ciężarówki. To niesamowite, jaką różnicę mogą zrobić artykuły wysokiej jakości. Choć pojemność nie jest najwyższa, to 20 Ah w zupełności wystarczy, jak podaje producent. Ich „laboratoryjne” zasięgi testowano przy prędkości 20 km/h i możemy potwierdzić ich autentyczność, ale wątpimy, aby ktokolwiek tak wolno jeździł tą maszyną.
Dlatego postanowiliśmy przetestować zasięg napędu czysto elektrycznego w trybie 4 i najszybszym trybie 5 i osiągaliśmy średnio prędkość w okolicach 40-45 km/h. W sumie udało nam się przejść 50 km.
Podczas kolejnej jazdy próbnej, gdzie połączyliśmy tryb prędkości 2-3 i wspomagaliśmy pedałowaniem, udało nam się przejść do 95 kilometrów ze średnią prędkością około 30 km/h. To naprawdę przyzwoite liczby. Przy niższej średniej prędkości wynoszącej około 25 km/h można przejechać ponad 25 km bez spadku poziomu naładowania baterii na wyświetlaczu. Lankeleisi RV800 Plus jest zatem doskonałym wyborem dla tych, którzy lubią odkrywać długie trasy i nie muszą nawet nosić ze sobą ładowarki.
Wysokiej jakości silnik Bafang
Tylną piastę wyposażono w silnik o mocy 750 W, pochodzący z warsztatu chińskiej marki Bafang, która obok marki Bosch zalicza się do najpopularniejszych producentów silników elektrycznych. Ich produkty są niezawodne i szczególnie znane z przyzwoitej wydajności, co również zostało dla nas potwierdzone. Choć ma moc nominalną zaledwie 750 W, to z silnikiem o mocy 1000 W od tańszego Randride'a YG90B nie miał ani odrobiny litości, rozwalił go przy przyspieszaniu i maksymalnej prędkości.
Maksymalna moc silnika wynosi 1130 W, co jest właściwie odpowiedzią na potężne przyspieszenie, jakie potrafi wykonać stosunkowo ciężki RV800 Plus.
Jesteśmy trochę rozczarowani, że ten rower nie ma czujnika momentu obrotowego, ponieważ przyspieszanie podczas pedałowania nie jest płynne, ale moc jest stale dodawana, dopóki czujnik kadencji wykrywa obrót korby. To dla nas główny minus roweru.
Jak jest napędzany?
Lankeleisi RV800 Plus to rower przygodowy, który jest wygodny i łatwy w prowadzeniu. Mocny silnik w połączeniu z doskonałym akumulatorem sprawiają, że rowerzysta jest całkowicie zwolniony z pedałowania i może w pełni cieszyć się otoczeniem, oddalonym o kolejne kilometry.
Oczywiście, jeśli chcesz cieszyć się jazdą z aktywnością fizyczną, istnieje możliwość wygodnego połączenia napędu elektrycznego na pierwszym lub drugim biegu z pedałowaniem. Możemy potwierdzić, że ta piękność potrafi się spocić.
Fotel zaczął nas ściskać po dłuższych trasach, mimo że wygląda na bardzo wygodny i szeroki, ale to już pewnie kwestia przyzwyczajenia. W rowerze nic się nie psuje, z wyjątkiem mostka na kierownicy, ale rozwiązaliśmy ten problem, dokręcając go później. Podczas jazdy cieszy nas regulowany tylny amortyzator, o ile jedziemy po płaskiej powierzchni, możemy ustawić powrót sprężyny tak, aby był słabszy, natomiast w terenie był większy.
Na grubych oponach prowadzenie jest znacząco inne niż na klasycznych dwucalowych oponach, do których trzeba się przyzwyczaić. Jednak wysokie krawężniki, schody, większe doły i tym podobne nie sprawią temu kierowcy problemów. Jazda nim to naprawdę przeżycie i przyjemność.
Skrzynie biegów i tryby prędkości
To, czym Lankeleisi RV800 Plus na pewno nie zrobi na Tobie wrażenia, to zastosowana podstawowa 7-biegowa przerzutka Shimano Altus M310. Jeśli przerzutki są dobrze wykonane, to nie ma potrzeby mieć więcej przerzutek z przodu, jednak w przypadku tego podstawowego modelu i biorąc pod uwagę maksymalne gabaryty roweru, przerzutek z przodu po prostu brakuje. Już przy prędkości 40 km/h pedał jest praktycznie pusty. Jest to częsty problem potężnych e-rowerów z Chin i zapewne jesteśmy do tego przyzwyczajeni.
Na wyświetlaczu dostępnych jest 5 trybów prędkości. Pierwsza ogranicza prędkość do 20 km/h, następnie maksymalna wzrasta. Biegając i pomagając mu pedałowaniem, udało nam się osiągnąć maksymalną prędkość do 55 km/h. Jest to więc spora prędkość!
Hamulce Super Zoom
Jeśli miałeś w domu hulajnogę elektryczną lub rower elektryczny z Chin, całkiem możliwe, że spotkałeś się już z hamulcami Zoom. Wykorzystuje je także na przykład w swoich modelach Kaabo. Są to hamulce hydrauliczne bardzo wysokiej jakości, co zostało u nas potwierdzone. Hamulce są doskonałe, nawet jeśli na początku trącała przednia tarcza, którą po prostu wymieniliśmy.
Dźwignie hamulca nie mają luzu i wystarczy lekkie naciśnięcie, aby uzyskać dużą siłę hamowania. Rower waży aż 35,5 kg i hamowanie takiego kolosa przy prędkości 40 km/h to żadna przyjemność, ale dzięki lepszym hamulcom hydraulicznym nie stanowi to problemu. Dlatego trzymamy kciuki za hamulce.
Ocena końcowa: Jeśli poważnie myślisz o rowerach, zdecydowanie się na to zdecyduj!
Lankeleisi RV800 Plus możemy ocenić jako naprawdę świetny egzemplarz zarówno pod względem wyglądu, jak i jakości. Jego wygląd „grubego roweru” przyciągnie uwagę niemal każdego przechodnia, dzięki gustownie zaprojektowanemu akumulatorowi wbudowanemu w ramę i bardzo ładnej kolorystyce. Duży przedni widelec wygląda masywnie i dodaje mu piękna.
Wszechobecne wysokiej jakości komponenty zapewniają długą jazdę (ogniwa Samsunga), komfort podczas jazdy (tylny amortyzator pneumatyczny), szybką jazdę (silnik Bafang 750 W) czy bezpieczną jazdę (grube opony KENDA i hamulce hydrauliczne Zoom). Rozczarowuje zastosowana podstawowa przerzutka Shimano, którą na pewno wymienilibyśmy, oraz mniej wygodne chwyty.
Dla wielu zainteresowanych największym minusem tego roweru będzie jego cena. Tak, Lankeleisi RV800 Plus jest naprawdę drogi, ale jest to zrozumiałe, biorąc pod uwagę drogie komponenty, które producent musiał zamontować. Jeśli lubisz jeździć na rowerze i zwiedzać okolicę oraz lubisz dodawać gazu to zdecydowanie polecamy ten rower, nie pożałujesz.
Jeśli jesteś zainteresowany testowanym egzemplarzem, skontaktuj się z nami pod adresem info@chinaplanet.sk, przekażemy go po obniżonej cenie! Jeśli chcesz kupić zupełnie nowy egzemplarz, koniecznie skorzystaj z naszej ekskluzywnej oferty w oficjalnym sklepie Lankeleisi.
Lankeleisi RV800 Plus, oficjalny sklep
Ekspresowa dostawa z europejskiego magazynu bez cła i podatku VAT.
Ten produkt zostanie dostarczony do Ciebie ekspresem z lokalnego magazynu w Europie. Dostawa z magazynów UE trwa zwykle 2-10 dni i jest dostarczana przez firmę kurierską. Przy dostawie nie płacisz żadnych dodatkowych opłat, ceł ani podatku VAT.
Ta cena jest mocno przesadzona. Konstrukcyjnie wygląda dobrze, jeśli akumulator naprawdę ma w środku ogniwa jak mówią to też jest w porządku, silnik ok i wygląda na to, że tylny tłumik też, i to chyba wszystko.
-Tani i kiepskiej jakości przedni widelec, w który Chińczyk spokojnie mógłby włożyć widelec pneumatyczny gdyby kupił go na sprzedaż.
-No i szkoda tej zwykłej przerzutki, za pomocą której przy większych prędkościach kręcisz nogami.
- Poza tym wyświetlacz, który nic mi nie mówi. (Brak woltomierza, za pomocą którego mógłbym dokładniej oszacować pozostały akumulator)
- Osobiście mam bardzo złe doświadczenia z hamulcami Zoom, gdyż miałem rower i hulajnogę z tymi hamulcami i w obu zaczął wyciekać olej z zacisku.
- A największa szkoda to czujnik kadencji, gdzie za taką cenę powinien być czujnik momentu obrotowego.
Za cenę 1300-1400+/- świetny rower.
Nie jest to rower, lecz pojazd silnikowy klasy L1e-A, z chwilą przekroczenia przez silnik prędkości 25 km lub sterowania za pomocą rączki, pojazd A porusza się i staje się pojazdem mechanicznym, do poruszania się którym wymagane jest prawo jazdy