Zeblaze GTS 3 Pro to zupełnie nowy produkt w TOP cenie dla pierwszych klientów
SmartWatch

Rekordowa cena tylko 15 €! Prostokątny zegarek Zeblaze GTS 3 Pro ma wyświetlacz AMOLED, rozmowy przez Bluetooth i czas pracy baterii 15 dni

subskrybować
Zwrocic uwage
gość

9 Komentarze
Najstarszy
najnowszy Większość głosów
Informacje zwrotne w linii
Pokaż wszystkie komentarze
Piotruś88

piękny ząb! Zamówiłem bezpośrednio przez Ciebie i chociaż e-sklep napisał, że spodziewana wysyłka przed 19 lub 18 października, obecnie widnieje informacja: Oczekiwana wysyłka przed 19 października Szacowana dostawa w dniu 3–12 listopada 2023 r  więc w zamówieniach, po samym zamówieniu, „nagle” pojawił się czerwony tekst Szacowana wysyłka przed 18 grudnia 2023 r!!! co to znaczy??? czyli w e-sklepie przed złożeniem zamówienia jest zupełnie inna informacja a po złożeniu zamówienia to się zaczyna???? to wygląda na pułapkę i ugryzienie ze strony BGG! Dosim Jak wygląda sytuacja z wysyłką zegarka, dowiesz się na BGG, bo jeśli to prawda, to będę musiał natychmiast anulować zamówienie... wiemy, że potrzebuje jeszcze zegarka w tym miesiącu!

Frederik

Witaj, wyślij nam numer zamówienia, a my się nim zajmiemy. Alternatywnie można je zamówić na AliExpress, z Chin jest szybsza dostawa w ciągu 15 dni.

Piotruś88

zamówienie nr. 112893734 , zrobiłem to na chrome w trybie incognito.. prosim naprawdę spróbuj dowiedzieć się, co jest z tym nie tak.. hej, w przeciwnym razie są jeszcze około 2-3 na alika, ale już nie ma przedsprzedaży, ale regularna dostawa w ciągu 2 tygodni, oficjalny sklep zeblaze, z którego zamówiłem w przeszłości, więc jest zweryfikowane, wolałbym wysłać jeszcze 3-4, ale mam to tutaj na pewno do końca miesiąca..

Frederik

Dostaliśmy odpowiedź, że „być może wyślą je w ten piątek”.

Piotruś88

no cóż.. to też nie jest odpowiedź.. może kuzelnik też przyjdzie.. ok, poczekam do piątku, jeśli nie wyślę im zamówienia rusim a ja zamawiam na Alice od razu, wysyłają następnego dnia, często nawet w dniu zamówienia..zupełnie inne podejście..BGG często pierdzi na wysyłaniu towaru im dalej idzie tym bardziej idzie na sam dół niż sklep ..sklep idzie powoli od 10 do 5 ale pewnie czeka go los gearbest z takim podejściem do klientów..geek i ali to już zupełnie inny wszechświat.. czuję że nawet DH Gate jest dziś w tym lepszy..

Piotruś88

więc dzisiaj napisali na e-mail Dziękujemy za zamówienie 112893734. Z przykrością informujemy, że przedmiot(y) w Twoim zamówieniu jest(są) przyjmowany longer niż oczekiwano, aby uzupełnić zapasy z powodu nadmiernego popytu.

Naciskamy na fabrykę, aby pilnie wyprodukowała produkty i wyślemy je, gdy tylko towary dotrą.

Przepraszamy za to nieoczekiwane opóźnienie i chcielibyśmy zaoferować Państwu dwa rozwiązania. Wybierz preferowaną opcję, klikając następujący przycisk: czekaj/zwrot pieniędzy..ale nigdzie nie podano przybliżonej godziny ani daty
Nie wiem, czy tego nie widzęsim nie wygląda to różowo.. wygląda na to, że już dawno nie są w stanie dostarczyć towaru, zwabili klientów dobrą ceną i teraz wysyłają hurtem.. pięknie..

Ostatnio edytowany 6 miesiące temu przez peterpan88
Piotruś88

więc otworzyłem czat na BGG i oto co do mnie napisali: Przykro mi, że pozycja z Twojego zamówienia wciąż jest uzupełniana, ponieważ jest bardzo pożądana. Oczekujemy, że nowy zapas tego produktu pojawi się około 2023 r.

Ten czas uzupełnienia zapasów ma charakter wyłącznie informacyjny, ponieważ na konkretny czas mogą mieć wpływ pewne niepewne czynniki.

Oto dostępne opcje. Czy mógłbyś nam powiedzieć, który z nich wolisz?

1. Czekaj: Poczekaj do daty przyjazdu.

2. Wymiana: Zmień produkt na inny o takim samym lub similar cena, która jest w magazynie. (Radzimy wybrać do wymiany produkt tej samej kategorii. Uprzejmie informujemy, że nie mamy możliwości zmiany ilości produktu)
Dokładamy jednak wszelkich starań, aby wysłać Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe. Więc proszę się nie martwić. więc nie na ten numer, ale już go przedłużyli na kolejny.. Myślę, że jeśli będzie problem z tym modelem lub podobne przeszkody, to wydłużenia terminów dostaw i problemów nie będzie na Alice..jeśli ogólnie jest problem z obsadzeniem tego modelu..

Piotruś88

więc nie wysłali w piątek.. według założeń to było kłamstwo.. więc czekamy dalej.. :-/ może przyjdą na Święta..

Daniel

Jak zsynchronizować kontakty?